2010.01.20. 09:55 Sávos
A Magyar Telekom sajtótájékoztatón ismertette az IP-TV csomagjai állását, és a számokból úgy tűnik, egyelőre a drágább csomagok fogynak jobban. Mi várható IPTV-fronton? 
Korábban már bevallottam, hogy nincs IPTV-m és nem is nagyon próbálgattam, pedig igencsak érdekelne a dolog - de mivel ADSL-hez van kötve a technológia, én pedig kábeles vagyok, egylőre nem szántam el magam a nagy váltásra. Úgy értem, telefonbekötés, DSL stb - főleg, hogy közben egyre többször hallani, hogy az ADSL halott (ez nem igaz, van benne még legalább 5 év perspektíva, legfeljebb a szolgáltatóknak már nem akkora üzlet, mint volt, márha valaha az volt).
 
 
Egyelőre úgy tűnik, hogy a Magyar Telekom csomagjai közül is a drágábbak fogynak jobban, amiből eléggé nagy biztonsággal valószínűsíthető, hogy az IPTV, ahogy a promóciójából is látszik, a gazdagok játékszere, akik steril szobákban hatalmas LCD-tévéken szörfölnek a csatornák között. A cég azt ígéri, hogy hamarosan nemcsak tévés csatornák között fognak tudni szörfölni, hanem egy új fejlesztés segítségével távirányítóval a neten is. Ezzel újabb szokatlan médiumon is megjelenhet - ha nem is tömegesen - a játékkonzolok és a mobilok után az internet. Állítólag még arra is lesz lehetőség, hogy bárhonnan elérhető felületeket kapjanak az előfizetők (nem találtam részleteket, talán a videótékára vonatkozhat az utalás, ami elég jól hangzik, például milyen klassz lenne, ha okostelefonokról is lehetne ilyen módon tévézni).
 
Kíváncsi vagyok, lesz-e valaha olyan nagy mennyiségű tévén internetező, hogy érdemes legyen kifejezetten a tévére optimalizált alkalmazásokat fejleszteni.
 
Izgalmas dolog az IPTV. Hamarosan lépnem kell, mert semmiképp se szeretnék kimaradni valami jóból. 
 

 

tovább

A bejegyzés trackback címe:

https://xn--internet-szolgltat-csb87a.blog.hu/api/trackback/id/tr881686901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A blogról

Mi újság az internet szolgáltatók háza táján? Hol a legolcsóbb az előfizetés, melyik a legjobb szolgáltatás, milyen tapasztalatokat szereztünk, mi, előfizetők?

Legfrissebb kommentek

ADSL, szélessáv, okosság

Nincs megjeleníthető elem

szelessav.blogter.hu

Nincs megjeleníthető elem

Netpédia

Nincs megjeleníthető elem

Kiemelt szócikkek

süti beállítások módosítása