A Magyar Telekom alkalmazottai az elmúlt másfél évben valószínűleg rettegésben éltek a nagy szerkezeti átalakítások miatt, és úgy tűnik, még mindig nem lélegezhetnek fel, mert az anyavállalat további nyesegetésekre és egyesítésekre készül. Viszont az ügyfeleiknek egyre jobb lesz.
A Magyar Telekom az utóbbi években némileg rácáfolt azokra a meggyökeresedett előítéletekre, amelyek szerint valójában egy mozgásképtelen, hatalmas nehézkedési erővel birkózó mamut lenne. Többek között azzal, hogy a széttagolt üzletágait egyetlen vállalattá szervezte át, amivel elég sokat meg tud spórolni. Igaz, hogy mi, ügyfelek ennek nem mindig a jó oldalát tapasztalhattuk, gondoljunk csak arra, hogy a korábbi három terület ügyfélközpontjai helyett csak a T-Mobiléi maradhattak meg, ami több várakozási időt jelent - jobb esetben, rosszabb esetben még egy hozzánemértő ügyfélszolgálatost is (aki korábban csak mobilokkal foglalkozott, de az átszervezés után már kénytelen kábeltévével és internettel is).
Viszont egy újabb közleményük szerint tovább folytatják a különböző szolgáltatások integrációját, mert németországban és itthon is nagy sikerük volt (lásd a telefon+internet+kábeltévé csomagokat), ami viszont további nyesegetéssel járhat, cserébe olcsóbb és jobb szolgáltatásokkal.
tovább
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.